!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

vineri, 11 septembrie 2009

Ce faceai pe 11 septembrie 2001?

Ce faceai pe 11 septembrie 2001? Va mai aduceti aminte daca da dati un feed back... Eu in ziua respectiva am mers la serivici si ma gadeam sa dau la liceu apoi dupa masa am mers la doctor dupa o adeverinta iar doctorita se uita la TV eu ma gadeam ca e vreun film de actiune ca doar americanii in general hollywoodul produc asemenea filme apoi sa aflu mergand la o sala de net pe care o frecventam in perioada aceea ca nu e film e ceva real a fost o zi neagra pentru United States of America care a schimbat lumea ideea de democratie fiind transformata in terorism nesiguranta zilei de maine fiind alegerea care a ucis suflete nevinovate in razboaie "imaginare" gandite sa distruga planeta in care toti ne-am nascut si existam.

3 comentarii:

  1. TOTAL PE LANGA ACEST SUBIECT: AM VAZUT FILMULETUL DIN PROFILUL TAU. VREAU SA ZIC CA ZILELE ASTEA AM CITIT DESPRE ACEASTA POVESTIOARA UNDEVA, PE UN BLOG CRED, NU-MI AMINTESC EXACT UNDE... SI FILMULETUL ESTE APROAPE ASA CUM ERA SI IN IMAGINATIA MEA :P

    CE FACEAM EU ACU' 8 ANI? PAI, URMAREAM STIRILE LA TeVe-U. STIU CA AM SCRIS PE O HARTIE (CU PIX ROSU) CEEA CE PREZENTAU LA STIRI CU ORE CU TOT. ACUM NU STIU PE UNDE E ACEA BUCATA DE HARTIE... AR PUTEA FI INTR-UNULDIN JURNALELE MELE... NU SUNT SIGURA.
    AAAAA... SI-MI AMINTESC CA JUCAM REMI CU FRATE-MIU :P
    IN LUME SE INTAMPLA O CHESTIE DUBIOASA, NOI JUCAM REMI... DOAMNE CE COPII ERAM... :P

    RăspundețiȘtergere
  2. IN ACEA VARA EU AM TERMINAT LICEUL :P
    SI PE 15 SEPTEMBRIE INCEPEAM UN "NOU CAPITOL DIN CARTE" : SCOALA DE ASISTENTE MEDICALE. :D

    RăspundețiȘtergere

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!