!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

miercuri, 23 septembrie 2009

Leapsa


  1. Sunt: Daniel, a.k.a. danielXXL. Mi-ar place sa mi se spuna Danny
  • As vrea: Un loc de munca mai bun...
  • Pastrez: O colectie de bani vechi si de ceasuri
  • Mi-as fi dorit: Sa locuiesc in casa mea.
  • Nu imi place: Sa ma trezesc dimineata.
  • Ma tem: De paianjeni.
  • Aud: Nu aud!
  • Imi pare rau: Ca nu am reusit in viata!
  • Imi plac: Cand fac pe cineva sa zambeasca.
  • Nu sunt: Ceea ce cred altii despre mine.
  • Dansez: Cand am dispozitie...stii starea aia de distractie.
  • Cant: Cand aud o melodie ce imi place apoi o fredonez, mai tot timpul:d
  • Niciodata: Sa nu il crezi pe cel de langa tine.
  • Rar: Merg la biserica
  • Plang: Cand nu mai pot suporta presiunea ce apasa asupra mea...
  • Nu imi place de mine pentru ca: M-am ingrasat.
  • Sunt confuz: Cand cineva vorbeste prea repede sau cand are tonul vocii jos
  • Am nevoie de: Ea
  • Ar trebui: multe de facut...
Taken from Oigen:)

2 comentarii:

  1. Mijto!!!! Cu toate ca nu imi place atitudinea ta la fraza cu "Nu am reusit in viata". Fii putin mai optimist Daniel. In rest Keep the good work :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc ca leapsa merge mai departe.

    Acum, o rugaminte ->

    M-am mutat pe http://oigen.info

    Te-am trecut in blogroll, astept sa ma treci si tu. Multumesc

    Link: http://oigen.info
    Nume: Oigen's Blog

    RăspundețiȘtergere

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!