!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

marți, 15 septembrie 2009

Schimbare

Oare..... trebuie sa devenim oameni mari maturi cu responsabilitati, cu griji sa gandim diferit intr-un mod bun sau rau , sa avem raspunsuri la toate intrebarile,sa stim totul despre tot ce ne inconjoara inseamna sa ne cunoastem pe noi insine apoi ce e in jurul nostru Oare pe parcurs reusim sa invatam sa fim oameni mari in viata . Oare suntem pregatiti pentru viata, oare viata e pregatita pentru noi sa ne accepte... asta e o mare nedumerire! Cand pot spune ca m-am maturizat "complet" ca nu mai sunt ce eram inaite ca am ajuns sa fiu un om schimbat.

3 comentarii:

  1. ;)) STII CAND TOATA LUMEA ZICE CA EXAMENUL DE BACALAUREAT ESTE EXAMENUL DE MATURITATE? MIE NU MI S-A PARUT.
    NU STIU DACA VOI FI VREODATA SUFICIENT DE MATURIZATA INCAT SA POT ZICE GATA. GATA, LE STIU PE TOATE.

    SI ... FIE VORBA INTRE NOI, NU VREAU SA MA MATURIZEZ "COMPLET". AS VREA SA POT SA RAMAN COPIL, DA' ASTA NEFIIND POSIBIL, SUFLETUL MEU RAMANE DE TANAR, DE COPIL. :)

    DA' DE CE AI VREA SA TE SCHIMBI?
    MIE IMI PLACE ASA CUM SUNT, EU NU VREAU SA MA SCHIMB.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in tine, am modificat putin scrisul de pe piatra de mormant al lui Michael Scofield. Cred ca numai noi putem decide daca vrem sa ne schimbam sau nu. Schimbarea intotdeauna se face cu greutati, cu sacrificii si este calea cea mai grea si trebuie multa vointa.

    RăspundețiȘtergere
  3. @iculici - stii cum e ai ajuns la o anumita varsta si nu reusesti sa faci pasul catre maturitate si fie vorba intre noi si eu vreau sa am sufletul de copil:)

    RăspundețiȘtergere

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!