!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

sâmbătă, 3 octombrie 2009

...u-n-w-r-i-t-t-e-n...

Pe vremuri toata lumea foloseste acesta expresie cum a fost odata pe vremuri... ce timpuri am prins suna putin cam vechi dar totodata de actualitate. Eu cred toti ne-am dori sa ne intoarcem in timp sa reparam greselile facute in trecut ...ar fi bine sa existe o masina a timpului care sa ne teleporteze intr-o anumita perioada din viata suna putin cam SF. da merita incercat poate nu vom face acelasi greseli, fapte oare am puteam schimba istoria vietii fiecaruia dintre noi intr-un mod pe placul nostru .Viziunea vietii este visul lui Dumnezeu unde a creat totul perfect nelasand ceva nemiscat de puterea lui isi lasa amprenta in fiecare dintre noi facandu-ne sa  intelegem totul sa evoluam catre o viata buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!