!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

sâmbătă, 10 octombrie 2009

Leapsa(3)

1. Ce speli prima data la dus?

     Pe cap! 

2. Care e culoarea ta de helanca preferata?

    Rosu

3. Îti place cafeaua?

    Da!

5. Cum te simti acum?


    Iubit :x

6. Care e ultima litera din numele persoanei de care esti îndragostita?

   A= persoana de care ma indragostesc in fiecare zi

7. Care e ultimul vis pe care l’ai avut?

   Viata mea e un vis sper sa ma trezesc intr-o buna zi

8. Ai putea mânca o luna întreaga felul tau de mâncare preferat fara sa te saturi de el?

  Cred ca da....

9. De ce ai o pofta puternica acum?

   De pofta de viata

10.La ce te gândesti când auzi cuvântul “varza”?

     La o expresie esti varza

11. Ai numarat vreodata pâna la 1000?

     Nu am ajuns pana la 1000:)

12. Musti sau lingi înghetata?

      Musc:D

13. Folosesti emoticoane?

      Da!

14. Câte dormitoare are casa ta?

     3 dormitoare

15. Ai cunoscut vreodata o celebritate?

    Nu!

16. Îti place brânza?

     Da imi place branza:)

17. Care e ultima melodie de care ai fost obsedata?


    Akon Feat. Colby O' Donis & Kardinal Offishall - Beautiful



18. Câte tari ai vizitat?

    Nici macar Romania nu am vizitato

19. Sunt parintii tai stricti?

      Da!

20. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?

     Cred ca da!

21. Ai lua masa cu George W. Bush?

     No way Jose!

22. E ceva stralucitor în camera ta?

      Noup

23. Închiriezi filme?

     Nu am inchiriat demult un film

24. Unde vei merge sâmbata seara?

     Acasa.

25. Oua albe sau maro?

    Albe ca sunt de la tara

26. Îti place muzica?

     Da hotarat

27. Ai mers cu trenul?

Am facut naveta cu trenul:)

28. Ce zi a saptamânii e?

     Sambata!

29. Ce ai mâncat la prânz?

     De toate

30. Ce face mâine prietenul tau cea mai bun?

      Sta pe net:)

31. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?

    Am vrut sa il vad  dar nu mi-a placut inceputu deci nu:)

32. Ce crezi despre Yankees?

    Sunt tari new york yankees

33. Ai parul ondulat?

     Drept!

34.Când ai plâns ultima data?

    Intr-o Joi:)

35. Ai intrat vreodata într-un zid?

   Posibil nu mai tin minte exact:P

36. Anotimpul preferat?

     Toate au farmecul lor.

37. Adormi cu televizorul deschis?

     Da se intampla.

38. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?

      Da.

39. Crezi ca esti batrân?
  
    25 ani?

40.Ti’e frica de întuneric?

 Omul negru a venit

41. Îti place viata ta momentan?

    Sa zicem ca da

42. Bati în lemn?

     In fiecare zi la munca.

43. Ai o vedere buna?

    De uliu:p

44. Poti sa faci hula hoop?

      Nu stiu u poti?

45. Unde sunt parintii tai?A

     Acasa

46. Ai fost vreodata sarutat în lift?

     Nu.

47. Care e urmatorul CD pe care îl vei cumpara?

     Cred ca urmatorul album 50Cent!

48. Ai intrat într’o încapere pe fereastra vreodata?

      Da.

49. Ce ai cumparat ultima data?

     3 in 1

50. Cât de des vorbesti la telefon?

  Ocazional

51. Esti într-o relatie complicata?

      Cu Cine?

52. Ai pus piedica cuiva vreodata?

      Da!

53. Folosesti betisoare chinezesti?

     Nu imi place mancarea chinezeasca:)

54. Ierti prea mult?

      Da...

55. Detii o arma?

     De omarat tantarii si mustele

56. Ai fost vreodata într’un castel?

     Da cand eram mai mic:)

57. Îti place parul tau?

     Nu! Ca niciodata nu sta cum vreau eu:(

58. Îti place de tine?


     Uneori

59. Esti mai apropiat/a de mami sau de tati?

      De Ea :*

60. Ti’a placut leapsa asta ?!

      Yeap:) cool

Leapsa merge mai departe pentru oricine doreste!:)

Thank you Benny

2 comentarii:

  1. LOL :)) Exact acelasi raspuns l-am dat si eu referitor la tine la leapsa mea. Hmmm sau poate nu e vorba de mine? Da cred ca e vorba de mine totusi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat sa precizez intrebarea.
    30. Ce face mâine prietenul tau cea mai bun?
    Sta pe net:). Intrebarea e faca nu imi va merge netul vin la tine :).

    RăspundețiȘtergere

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!