!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

luni, 19 octombrie 2009

Leapsa(4)

Ziua cea mai frumoasa: Fiecare zi e un dar de la D-zeu.
Cel mai mare obstacol: Viata mea.
Cea mai mare greseala: N-am ascultat cand trebuia...
Radacina tuturor relelor: Minciuna, adevarul nespus...
Distractia cea mai placuta: O zii cand pot face ceea ce vreau eu:P
Cea mai mare infrangere: Inca nu m-am dat batut:P
Cei mai buni profesori: D-na Rita!
Prima necesitate: Sa fiu sanatos.
Ceea ce te face cel mai fericit: Un strop de iubire
Cel mai mare mister: Universul
Persoana cea mai periculoasa: Cred ca toti suntem "periculosi" intr-un fel sau altul.
Cel mai rau sentiment: Neajutaroare
Cel mai bun cadou:O vacanta  pe o insula exotica :-x
Calea cea mai rapida: Calea vointei.
Sentimentul cel mai placut: Iubirea
O protectie efectiva: E-ul meu interior
Cel mai bun remediu: O zii pe aceea insula:)
Forta cea mai puternica: Dreptatea!
Persoanele cele mai necesare: Toti care ma cunosc!
Lucrul cel mai placut dintre toate: Sa fii inconjurat de iubire!

Taken from http://ioneltorac.blogspot.com/ merge mai departe la oricine doreste:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!