!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

99 de lucruri despre mine

  •  Ma numesc Daniel Dumitru am 26 ani Sunt scorpion, cu ascendentul variabil, in functie de ce site il calculeaza.
1. nu imi place sa ma trezesc dimineata
2. as vrea  sa am permis de conducere
3. Sora mea m-a ajutat sa invat 
4. inainte nu imi placea mancare facuta din bureti
5. acum am 4 conturi de hi5 unu de  twitter unu de facebook myspace..youtube
6. am mai multi cactusi 
7. in prezent lucrez la Egger
8. nu imi plac multe lucruri
9. doresc un loc de munca mai bun
10. vorbesc pe messenger
11. Jocuri - nu ma joc pe calculator
12. imi place sa ma plimb prin ploaie
13. ma duc des la servici
14. am tinut pana acum vreo 5 diete
15. nu imi place sa ma uit la TV
16. am facut liceul seral
17. imi place muzica hip hop
18. imi place cafeaua 3in1
19. nu imi plac oamenii care se cred mai buni decat restul populatiei
20. m-am jucat mult pe afara cand eram mic
21. am avut o viata linistita
22. imi place mult sa scriu despre orice
23. am participat --- nu am participat nicaieri
24. urasc minciuna
25. imi place sa am o casa doar a mea
26. stresul ma face sa mananc mai mult
27. imi iubesc tara
28. nu am carnet de sofer
29. as vrea sa imi cumpar masina
30. vreau sa merg in NY.
31. ador Merele
32. cred in Dumnezeu
33. nu ma duc la biserica
34. am fost la bucuresti de cateva ori
35. stiu sa mananc mancare gatita:P
36. imi place sa mi sa dea atentie
37. vreau sa ma casatoresc in viitorul apropiat
38. imi plac bomboanele de ciocolata
39. stiu sa patinez
40. imi plac pixurile cu gel
41. in liceu intarziam la ore
42. imi plac hainele de firma
43. m-am zgariat  de mai multe ori
44. vreau sa vad si Amsterdam
45. am avut un catel
46. am salvat o pasare
47. vreau un Mercedes Slk 600
48. vreau o casa  de vacanta
49. sunt cam enervant uneori
50. nu vreau sa fiu luat peste picior
51. sarbatoarea mea preferata e Craciunul
52. nu am fost plecat din tara pana acum
53. ascult muzica la maxim
54. nu vreau sa ma casatoresc momentan
55. imi place sa completez lepse
56. nu stau pe net mai mult de 10 ore pe zi
57. imi plac filmele cu inchisori gen prison break
58. cand eram mic, am vrut sa ma fac om de zapada
59. vreau sa devin presedintele Romaniei
60. imi place culoarea galben
61. beau cafea zilnic
62. nu imi plac  reclamele
63. nu m-as muta de acasa momentan
64. ma uitam la desene animate pentru copii
65. stiu sa fac multe
66. primul lucru pe care l-am cumparat conbina muzicala
67. insecta preferata: buburuza 
68. ma culc devreme
69. nu stiu sa conduc
70. imi place mai mult la mare decat la munte
71. mananc multe mere
72. la liceu aveam profesori k-lumea
73. am invatat sa nu invat
74. nu imi plac oamenii care barfesc
75. imi plac prajiturile home made
76. ma plictisesc repede
77. imi place sa merg pe jos
78. vreau sa imi cumpar o vila cu piscina:P
79. nu imi place sa spal vase
80. I love my Kriss
81. vreau sa particip la Cribs
82. am vrut sa imi cumpar licenta pentru antivirius
83. imi place sampania
84. mi-ar fi placut sa stau la curte
85. nu imi place sa ma urc in copaci
86. cand eram mic m-am ratacit prin padure
87. iubesc ciresele  si corcodusele
88. nu pot dormi daca nu e liniste in casa
89. m-am nascut in Radauti
90. am fost pioner la gradinita
91. imi placea sa vorbesc pe Mirc
92. vreau sa vizitez Sighisoara
93. mananc si 2 kg. de mere odata
94. am o colectie de brichete si bani vechi+ceasuri vechi
95. sunt de acord cu operatiile estetice
96. imi plac copiii
97. majoritatea electrocasnicelor mele sunt de mai multe firme
98. nu imi place sa fiu interogat
99. Kriss este cea cu care vreau sa imi petrec restul vietii!


Un comentariu:

  1. http://mergempejos.forumer.ro/ Am vazut ca iti place sa mergi pe jos. Alatura-te pe forum :D

    RăspundețiȘtergere

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!