!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Leapsa(5)

1. Ce ai facut nou in 2009, ceva ce nu ai mai incercat inainte?
     Multe de povestit


2. Te tii de ceea ce-ti propui la cumpana dintre ani? Iti vei stabili si mai multe scopuri pentru anul urmator?
     Nu prea imi propun nu am obiceiul asta...


3. A nascut cineva apropiat tie?
     Da!


4. A murit cineva apropiat tie?
     Nu!


5. Ce tari ai vizitat?
     Nici o tara nici macar Romania.


6. Ce anume din ceea ce ti-a lipsit in 2009 ai vrea sa ai in 2010?
     Nu  cred ca mi-a lipsit nimic in 2009!


7. Ce data din anul 2009 iti va ramane vie in amintirile tale si de ce?
   6 Februarie mi-am pierdut telefonul si pe cineva drag la care tineam........


8.Care a fost cea mai mare realizare in acest an?
    Sa ma regasesc pe mine....


9. Care a fost cel mai mare esec?
    Ca nu am putut sa fiu langa cineva cand trebuia!
 


10.Ai avut parte de boala sau raniri mai serioase?
     Nu.




11. Care a fost cel mai bun lucru pe care l-ai cumparat?
       Nu cred ca am cumparat ceva bun lucruri necesare
     


12.Comportamentul cui merita sarbatorit/apreciat?
      A tuturor persoanelor care ma cunosc si le cunosc.


13. Comportamentul cui te-a dezamagit sau ti-a provocat tristete mare?
      Comportamentul meu!


14.Unde s-au dus o mare parte din banii tai?
      Pe de toate....


15.In legatura cu ce anume ai fost extrem de bucuros?
     Depinde de situatie in fiecare zi sunt bucuros.


16. Ce cantec(e) iti vor reaminti mereu de anul 2009?
      Oceana - Cry Cry Enrique Iglesias - Taking back my love




17.Comparativ cu anul trecut esti:
      Sunt la fel!


18.Ce ai fi vrut sa fi facut mai mult?
     Sa plec intr-o vacanta!


19.Ce ai fi vrut sa faci mai putin?
     Sa muncesc mai putin!


20.Cum vei petrece Craciunul?
     In familie!


21.Care a fost cea mai buna carte citita?
     Nu prea practic sportu` asta.


22.Ce ti-ai dorit si ai primit?
      De toate...


23.Care a fost filmul tau preferat din acest an?
      Coraline


24..Ce ai facut de ziua ta?
       M-am plimbat!


25.Cum ai descrie stilul tau vestimentar in 2009?
      Nu stiu daca am asa ceva stilul meu este in ceea ce ma simt eu bine


26. Ce te-a mentinut pe lina de plutire?
       Asteptarea


27. De cine ti-a fost dor?
      De iubita mea...


28.Care a fost cea mai interesanta persoana pe care ai cunoscut-o?
      Nu stiu, toti cred ca sunt interesanti si avem cate ceva de invatat de la ei.


29.Spune-ne o lectie de valoare invatata in 2009:
      Sa fiu amabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!