!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

luni, 11 ianuarie 2010

Leapsa(6)


1. La ce e bună arta?
    Arta e buna cale pentru a gasi in tine ceva ce nu poty exprima verbal.


2. Cand ai murit ultima dată?
   Sa citez un vers dintr-o melodie care imi place `cand te-ai nascut incepi sa mori respiri usor....`


3. Crezi ca ai o soartă de invidiat?
     Nu imi doresc asa ceva.


4. Ce urasc cel mai mult?
    Minciuna!


5. Ce te deosebeste de ceilalţi?
    Felul in care arat si gandesc...


6. Unde sunt visele din copilărie?
    In timpul copilariei mele au ramas acolo.


7. De ce te mai trezeşti dimineaţa?
    Sa incep o noua zi.


8. Fericirea pe care mi-o visez?
    Asta e secret doar eu sa stiu:P


9. Calitatea pe care as vrea s-o am din naştere?
     Taria de caracter


10. Eroii mei preferaţi din viaţa reală?
     Oamenii care isi ajuta semeni .




11. Eroinele mele preferate din literatură?
      Scufita Red


12. Care este partea ta cea mai fragilă?
      Sufletul.


13. Ce ţi-ar plăcea sa primeşti de ziua ta?
      Hmmm de ziua mea as vrea sa primesc multe cadouri surpriza.


14. Ce sunet iţi place cel mai mult?
      Sunetul gen Follow.


15. Care este cuvântul favorit?
      Exact cum spuneam Cristina.


16. De unde vii?
      Din prezent ma intorc in trecut si ma gandesc la viitor....


17. Cum ai vrea să te intorci?
      Mai plin de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!