!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

luni, 11 ianuarie 2010

Leapsa(7)


1.De ce ai acceptat leapsa aceasta ?
   
   Din lipsa de ocupatie plictiseala

2.De cand esti in blogosfera ?
  
   De prin iulie 2008

3.Cum ai ajuns sa iti faci blogul ?

  A fost o provocare de a incerca ceva nou ce altii faceau de mult


4.Care este primul blog pe care ai intrat vreodata?

   Al unui prieten bun

5.Enumera 3 lucruri pe care le crezi importante ca sa reusesti in blogging.
   1 - Sa fii original sa nu dai copy/paste
   2 - Sa ai trafic
   3 -  Cred ca promovare Bloggului Conteaza 


6.Cel mai citit blog de catre tine.

Cred ca cel mai citit si recitit blog este al meu.

7.Alte bloguri pe care le mai citesti.

  Tot ce pare interesant verifica lista mea de Blogguri: Citeste si U

8. Care platforma de bloguri o consideri cea mai buna ? (Ex. Haipa, Blogger etc.)

    Bllogger pentru ca pe asta mi-am facut cont.

9.Este important traficul pentru tine ?

    Da foarte important ai trafic esti atractiv pentru cititori...

10.Sunt importanti banii pe care i-ai putea obtine din reclame ?

    Cu siguranta dar n-am obtinut inca nici un ban.

11.Cel mai urat blog pe care l-ai vazut ?

    Nu pot sa spun ca am vazut vreun blog urat toate sunt interesante...

12.Consideri ca e un lucru vital sa ai un domeniu .ro/.net/.com etc. ?
 
     Desigur am observat ca multa lume trece acum pe .ro

13.Parola cu care te loghezi la blog.

     He he gata leapsa:P

Merge leapsa mai departe pentru cititorii mei:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!