!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

joi, 18 martie 2010

Leapsa 2010

1) Ce iti propui pentru 2010 ?

   Sa fiu sanatos sa pot munci ca restul vine de la sine...

2) In 2010 iti doresti sa ajungi undeva ?

    As vrea sa vad  macar o data New York-ul si  sa ma plimb pe TransFagarasan

3) Cel mai mare esec pe 2009 ?

    Cine are nevoie de asa ceva eu unul nu am nici nu am avut

4) Cand erai mic toata lumea te intreba ” ce vrei sa te faci cand vei fi mare ” , tu ce raspundeai ?

    Om de Zapada ---inca mai lucrez la capitolul asta---

5) Daca un inger vine si iti spune ca mai ai de trait fix un an ce faci ?

    Eee un an mi se pare mult se pot intampla multe bine ca nu-mi zice ca o zi

6) Daca castigi la loto 10 milioane de euro, ce faci cu banii ?

    Pai ma apuc de calatorit de vizitat lumea ca e mare Globul Pamantesc;)

7) Ce ai vrea sa scrie pe piatra ta funerara ?
 
    Curioasa treaba Nu stiu!
    
8) Vrei sa incerci in 2010 sa sari cu parasuta ?

    De ce nu un pic de adrenalina nu strica niciodata

9) Ce luna urasti cel mai mult ?
                                 
     Niciuna
    
10) In 2012 vine Apocalipsa :) ) ?

      Asa vorbeste lumea eu unul nu o astept;)
  • Leapsa merge mai departe la oricine doreste si are chef sa o faca.

Un comentariu:

  1. Interesante raspunsuri,hai sa meditam un pic la apocalipsa.Apocalipsa asta cu 2012 este fosrte interesanta,pentru ca in 2012 s ar putea ca oamenii sa si faca apocalipsa de capul lor,doar pentru ca au auzit ca va veni si chiar de o veni sa vezi ce stau eu pe stirile de la ora cinci s o astept:))

    RăspundețiȘtergere

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!