!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

joi, 25 martie 2010

Tu Esti Multumit De Tara Ta...?

Oare pot sa imi spun si eu parerea despre tarisoara noastra Romania? Sa incep cu Imnul de stat "Desteapta-te Romane" pana nu o sa fie prea tarziu... Daca din greseala dai drumul la Tv si mai ai norocul sa te uiti la stiri vezi urmatoarele: crime, accidente, violuri, saracie din ce in ce mai multe taxe, greve si tot felul de prostii de eminsiuni regizate pentru a face raiting adica bani s.a.m.d..In ce hal am ajuns fratilor ? Oare trebuie sa emigram toti ca sa ducem un trai civilizat!?Nu sa privim un mare circ in care am intrat fara sa platim biletul  unde acrobatii sunt guvernantii care dau legi peste noapte la restaurant iar noi publicul care se uita si admira ceea ce fac si ceea ce sunt sau ce au ajuns unii dintre ei.Totul se rezolva in fata televizorului toate problemele socieatii se rezolva in fata micului ecran, in fata poporului, a publicului privitor, platitor de abonament pentru ce? La tv se promoveaza prostia, fatarnicia, nepasarea, hotia pe fata,violenta si cruzimea fara ca cineva sa autosizeze!? Dupa cum gandesc eu stirile de la ora cinci sunt ca o reclama pentru urmatorii detinuti ca un fel de atragere si convingere hotarata pentru a comite acte de violenta oare daca nu s-ar relata asa de multe zi de zi poate ar fii mai bine.Unde am ajuns? Eu nu cred ca e ceva normal sa promovezi violenta insistent pe toate canalele de strii aceleasi subiecte prezentate diferit, aleatoriu depinde de producator!Oare ce am realizat in 20 de ani de la revolutie..oare ne-am desteptat si ne-am trezit dimineata europeni in acelasi rahat statut intr-o mare mica Criza fara un viitor sigur cat de negru sau senin o fi el...pentru fiecare dintre noi.Tu esti multumit de Tara Ta.....?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!