!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

luni, 26 aprilie 2010

Oare Stim Totul?

Ce sa ne mai plangem ce motive am avea nu-si au rostu! Astia suntem!  Noi romanii  trebuie sa defilam cu ce avem! Oare de ce mereu trebuie sa ne plangem de mila in toate in viata asta ca de ce?cum se poate asa ceva? unde la noi cumva ? Totul este posibil numai sa te gandesti  si se intampla! Intr-o  tara  uitata de civilizatie, am uitat sa fim civilizati am uitat de respect, de reguli de convetuire, totul intre Noi romanii plangagiosii care cam tot timpul cautam iscoada stim sa facem haz de necaz la tot ce se intampla in jurul nostru fara a ne gandi pentru o secunda ca Totul e cat se poate de REAL nu e un VIS in care ne-am trezit brusc fara a stii nimic. Totul pentru amuzamentul tau dar stii cum e? toate au un pret pe lumea asta iar o moneda are  doua fete. Oare  vreodata am sa cunoastem si cealata fata a monedei  a Romaniei de fapt ca despre asta e vorba. In ce an o sa Traim si noi Bine fara prea multa birocartie cu mai putine neajunsuri si lista poate continua la infinit, oare o sa ne trezim vreodata  la realitatea ce ne inconjoara. Eu cred cand se va intampla acest lucru va fii prea tarziu pentru a intelege ceva din ceea ce s-a intamplat  fara ca unii sa nu aiba nici o vina totul decurcanduse normal intr-o tara care pare ca e Normala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!