!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

marți, 18 mai 2010

Desteapta-te Romane Pana Nu Va Fi Prea Tarziu!

In ziua de azi toata lumea are ceva cu Basescu mai ales in blogosfera toti cunosc, toti stiu, toti se pricep in toate. Oriunde ai merge se vorbeste despre el primul om in  stat! In toate cele patru colturi ale tarii cineva are de obiectat cate ceva la adresa lui ca face ce face, ca drege, ca ne invarte pe degete cum vrea el si armata lui de subordonati. Ati votat am votat asta e situatia! Peste tot vad ca lumea se plange unde apuca la tv la radio in societate dar nimeni nu cauta masuri sa rezolve Ce E de rezolvat, numai dezbat ca de ce si tot asa mai departe.Sa nu va ganditi ca pe vremea actualului octogenar Iliescu se traia mai bine dar atunci nu eram informati la minut cu ceea ce se intampla in tara asta. Am avut de toate in tara asta si toti traiau decent altii au plecat in tarile calde sa traiasca si ei mai bine, altii au venit ma refer la straini  au reusit sa puna stapanire pe Romania.Asta meritam am vrut U.E ne-au primit dar nu e chiar asa usor sa fii membru important e ca am vrut, nu ca  noi nu ne descurcam ca stat membru, am vrut NATO am  intrat si in NATO,dar cu ce risc, au murit atatia soldati tineri in IRAQ ,AFGANISTAN  i-a pasat cuiva nu cred! Dumnezeu sa-i odihneasca au murit pentru tara asta au dus drapelul in cele mai fierbinti zone de razboi! Nu stim sa fim oameni intre oameni, sa pretuim ceea ce avem sa fim mandrii de tara noastra chiar daca situtia nu e pe placul a multi dintre noi .Nu.degeaba canta Desteapta-te romane pana nu va fi prea tarziu eu cred ca e un imn predestinat.Atunci cand s-a pus mana pe tara asta  la revolutie au reusit sa o faca praf si pulbere in toate domeniile! Noi suntem vinovati ca tot am strans cureaua am trait saraci dar cinstiti, am trait si bine si vom trai in continuare ...rar auzi la Tv sa fii murit cineva de foame! Puse toate la cap am primit ceea ce meritam ,fara sa stim, am primit iar cand ne-am trezit e prea tarziu totul se duce la vale, exact ca o furtuna ce vine si pleca iar in urma ei lasa un dezastru asa a venit si criza economica peste noi ca o furtuna ne asteptata, nu am stiut sa o prevenim!Am vorbit despre ea DAR nu am gasit solutii sa Traim bine! Cam asta ar fii! Rusine sa ne fie nu meritam sa Ne Numim Romani!"Romania" nu ne merita!Mai nou se canta Descurca-te Romane ca e criza de 20 de ani!

Un comentariu:

  1. Tocmai d-aia nu prea voresc,ci prefer sa fac.Am zis de mult,ne place cum ne...,d-aia acceptam.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!