!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

duminică, 16 mai 2010

Leapsa 11

1. Iti place numele de botez care ti l-au dat parintii tai?
    Da!
2. In copilarie ai avut vreo porecla?
    Am avut cand eram mai mic.
3. Iti place  sa te strige  altcumva decat numele tau?
    Da
4. Care a fost primul tau nickname pe Internet?
    danielXXL
5.In viata ai avut tot timpul ce ti-ai dorit?
   Nu stiu ca imi doream o bicicleta a trebuit sa muncesc ca sa o cumpar.
6. Care este perioda ta din viata in care ai fost confuz?
    Cred ca intre anii 2001-2006....
7.Iti place  sa faci mai multe lucruri deodata reusind sa le termini pe toate cum ti-ai propus?
   Da imi place cateodata imi iese cateodata nu!
8.Ca om te simti diferit fata de celelate persoane din jurul tau?
   Cateodata Da!
9.Care a fost cea mai mai mare realizare ta de pana acum? Dar cel mai mare esec?
   Nu am realizat multe sa imi dau seama care e cea mai mare realizarea a mea iar despre esec cred ca am pasit cu piciorul stang  in viata iar esecuri sunt la tot drumul.
10. Daca ai alege dintre: sa fii bogat si trist si sarac si fericit ce ai alege?
  Sincer sa fiu sarac si fericit!
11.Esti multumit de viata ta?
     In mare parte da..
12.Care e viziunea vietii tale(vorbind la modul general)?
     Este o vorba nu totul ce zboara se mananca!
13. Ai tranversat macar o data sau de mai multe ori pe culoarea rosie a semaforului?
     Da cred ca de mai multe ori.
14.Ti se pare ca ai facut tot ce era de facut pana acum sau mai ai multe de realizat?
    Mai am multe de realizat sper sa si reusesc!
15.Cand vezi ca toata situatia e negra iar ceilalti o vad  roz ce faci?
   Incerc sa le explic sa iy conving ca nu e asa, incerc sa ma fac inteles.
  • Daca ti-a placut leapsa completeazo si Tu:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!