!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Antisocial by Danu



Antisocial 
 de Danu

Oh Da...
E locul unde...

Am crescut am copilarit 
In cartieru' 
Unde toate sunt intotdeauna la fel
Unde nimeni nu da doi bani pe el
Am invatat sa rad sa plang sa ma descurc
In cartieru'
Chiar daca soarta pe la spate
Si-a aratat si cealalata jumatate
 Oh Da...

E o treaba de cartier
Cand toti golanii se aduna in el
E o problema in cartier
Toti sunt chemati in el
Dar nu uita
Cartieru' te va schimba!

Am avut mereu cei sapte ani de acasa
Chiar daca nu am spus mereu tot ce am avut spus
Mereu am cautat sa ies in evidenta
Numerosi "baietasi" mi-au pus capac, 
Am tacut si incet m-am ridicat
M-am purtat in anume fel si asta a deranjat
Oh Da...

E o treaba de cartier
Cand toti golanii se aduna in el
E o problema in cartier
Toti sunt chemati in el
Dar nu uita
Cartieru' te va schimba!

La fel de rai am ramas
Pe grupuri ne-am clasificat
De-a lungul timpul viata ne-a demonstrat
Un intreg produce un cosmar
Ca intr-un film ce l-am jucat
In cartieru' de lume uitat
Unde daca nu lupti
Pe degeaba risti
Oh Da...

Timpul a trecut 
Tot ma gandesc la cartier
Au ramas doar amintiri
Oh da...
Unde am indraznit prima data
Sa am curaj
Sa fac tot ce mi-a trecut prin cap
Oh Da...
E o treaba de cartier
Cand toti golanii se aduna in el
E o problema in cartier
Toti sunt chemati in el
Dar nu uita
Cartieru' te va schimba!

123 Am incheiat
456 Sper ca m-ati ascultat
Am invatat ceva cartieru' m-a schimbat!
Oh Da...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!