!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

luni, 6 septembrie 2010

E Vremea Cui...Ce Am Ajuns Sa Fim

Romania noastra a ajuns sa fie condusa pe baza de simulari si experimente. Cand ma refer la aceste lucruri spun taxe, impozite,legi si ordonante menite sa ne duca la sapa de lemn la robie in propria tara! Am ajuns sa fim cobaiul Europei sa fim incercati(testati)...muscati(atrasi)...apoi gustati(prinsi in joc). Totul pus intr-un mare tablou numit Circ Romanesc la asta ne pricepem cel mai bine.Fiecare stie cate ceva sau cunoaste situatia in care am ajuns noi sa traim bine si  mai nou celebrii ca suntem saraci si oare cine ne va ajuta...? sa ne sara in ajutor ca sa fim salvati...Oare daca nu Noi ca natie nu reusim nu o sa reuseaca nimeni in locul nostru? Ore de emisie TV nervi intinsi la maxim N canale tv...Stiti cu se spunea pe vremea lui Ceausescu "Am mintit poporul cu televizorul"!E real! In fiecare zi se dau legi se aproba noi taxe parca ar  fi o tara si suntem care numai pentru asta traim sa ne vindem gogosi noua insine apoi sa le credem sau incercam sa credem ca intelegem dar nu e asa, uneori mie sila si greu sa ma numesc Roman unde totul sta in loc si se discuta. De exemplu cum s-ar intalni doi pensionari la colt de strada si incep a povesti doar sa se afle in treaba si sa treaca timpul.Asta Cred ca am ajuns doar povestitori de minciuni si adevaruri crunte care nu vor apasa asupra umeriilor nostri ci a celor ce vin din urma si incearca sa intelega ceea ce am ajuns sa fim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!