!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

miercuri, 27 aprilie 2011

Ganduri.

Nu mai alerg, nu imi mai pun intrebari, care oricum nu isi au raspunsul aici in viata asta. Nu Vreau sa mai opresc timpul. Vreau doar sa imi aduc aminte clipele frumoase pe care le-am petrecut de-a lungul anilor, fara a da mare o mare importanta la tot. Vreau sa fiu vesel si sanatos, fara griji si fara prea multe nevoi. Viata e prea scurta si trebuie traita  cum ne este data. Vreau sa ma regasesc in bucuria lucrurilor marunte care imi trec cu vederea, iar cand viata e lunga, e mereu intrebatoare, e suspicioasa. Vreau sa ma rup de intristare, de vorbe urate, de mine, iar candva sa ma regasec citind aceste ganduri, sperand ca s-a schimbat ceva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!