!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

duminică, 3 august 2014

Ce înseamnă pentru mine să fii pe #pebarbata?

Unii ar putea spune ca am ceva de ascuns, dar cand o sa cresc mare vreau sa castig banii mei si sa fiu pe barba mea, asa ziceam eu cand eram mic.
Nu a trecut mult timp de atunci si am ajuns sa fiu pe barba mea. Destinul nu m-a uitat, m-a ajutat, mi-a luat ceva timp sa inteleg cum stau lucrurile, ce gandeam eu cand eram copil. Stiu, am fost naiv, un visator convins, dar imi vine sa cred, sa sper ca toti suntem asa cand suntem copii. 
Mereu se nasc idei noi in capul meu pentru apararea mea, deoarece candva, cu pasi marunti, dar siguri ma voi maturiza si voi incerca sa vad, sa simt cum e sa fiu pe barba mea...
Stiu ca exista atat de multi oameni care sunt la fel ca mine... asta ma copleseste... dar cand lupta se duce inlauntrul meu, iar visele sunt frumoase si diferenta dintre noi face tot, supravietuitori sunt putini, iar acel sentiment de libertate absoluta imi da speranta. 

Nu gresesc deloc, uneori ma simt fara de varsta, iar cand imi amintesc cat de dulce poate fi viata, as rataci prin lume ... ceva de genu aici, astazi si maine plecat mai departe.
Asta inseamna sa fii pe #pebarbata,sa te descurci oricum, oriunde, oricand.

Se spune ca vei duce dorul  a ceea ce stii deja. Eu voi incerca sa las in urma mea amintiri curate.

În această vară, Philips lansează provocarea „Fii pe barba ta!”, prin gama de produse Click & Style, două modele de aparate de îngrijire versatile, pentru orice stil. Mai multe detalii găsiţi pe site şi pe Facebook



 Vă doresc să fiţi curioşi!

Un comentariu:

  1. Hei, voiam sa-ti multumesc pentru faptul ca ai avut rabdare sa-mi vizitezi blogul, inseamna mult pentru mine! Sper sa revii! Si, de asemenea, ma bucur ca ti-am gasit blogul, astept sa mai scrii!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!