!

!
cu Danu un blog neînţeles de înţeles.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♘ Viaţa Privită Prin Ochii Tăi ♘
"Viața e o luptă, când crezi că ai câștigat, s-a terminat!"
-
Daniel Cibotariu

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Click "Edit Content" Below1

Vă doresc să fiţi curioşi!

Vă doresc să fiţi curioşi!
Bine aţi [re]venit la ♘Viaţa Privită Prin Ochii Tăi♘

sâmbătă, 1 august 2015

Îmi place despre tine



Îmi place despre tine
                        Marius Tucă


Îmi place despre tine
Cum învârţi în ceaşca de cafea
De parcă ai învârti pământul cu linguriţa 
Şi lumea întreagă ai sorbi-o cu nesaţ
Ghicindu-i viitorul în poluri şi în zaţ,

Îmi place despre tine
Cum copilăreşti uitându-te prin vitrine
Făcându-ţi, ca amintire, poze tot cu tine,
Săruţi oglinzile prin garderobe
Rujul tău este împrăştiat prin tot oraşul
Înlocuind toate semnele de circulaţie,

Îmi place despre tine
Cum faci din trotuarele toate
Adevărate podiumuri de prezentare
Ale subţirelor glezne ale tale,
În jurul lor se învârt toţi bărbaţii
Ca nişte sateliţi îndrăgostiţi de planete nelocuite,

Îmi place despre tine
Cum alergi paparazzi pe şine
Şi pozezi doar pentru fotografi anonimi
Care dorm cu poza ta sub pernă
Fără să ştie cu cine au de-a face
Mai bine ar scuipa în sân, piei drace!,

Îmi place despre tine
Cum cucereşti vara plajele, om cu om
Şi faci ţărmurile să danseze blues,
Cum furi nisip şi-l vinzi în clepsidre,
Dar, mai ales, îmi place la nebunie
Cum pozezi goală soarelui la Eforie,

Îmi place despre tine
Cum intri pe Facebook şi nu mai ieşi,
Ai vrea să rămâi acolo peste noapte
Să cucereşti profiluri toate
Să aduni toate like-urile din lume
Şi să ştergi toate pozele cu mine,

Îmi place despre tine
Cum pui în slujba ta reţelele de socializare
Să-ţi caute rujuri, rochiţe şi creme de soare,
Dacă ai putea l-ai angaja pe #Zuckerberg
Cu jumătate de normă sau part time
Să-ţi crească peste noapte numărul de fani,

Îmi place despre tine,
Cel mai mult şi cel mai mult
Când stai dimineaţa în faţa oglinzii
O eternitate, două, până la nouă
Şi pleci de-acasă mai mult dezbrăcată
Împiedicându-te în genţi, pisică şi câine,

Îmi place despre tine,
Până la urma-urmei, în fine,
Că eşti un animăluţ tare ciudat
Apărut pe lume din încrucişări bizare
Dintre stabilopozi, orizont şi mare
Care, fără să ştie, ar trebui închis în colivie.

 Vă doresc să fiţi curioşi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!

Vă mulţumesc pentru vizită şi comentarii!
Felicitări, ai reuşit să citeşti articolul până la capăt, asta înseamnă că eşti un cititor exemplar, lucru rar în ziua de azi. Aşa că dă şi tu un SHARE, ca să vadă şi prietenii tăi cât eşti de extraordinar!

...dandelion...

...dandelion...
...wish...

viața Ta

viața Ta
E viața Mea

Remember thes helpful tips to keep safe!